🚀 Chceš mít přehled o tom, co přijde, co chybí a co musí dorazit včas? Baví tě plánování, organizace a práce s dodavateli? Jedná se o mezinárodní společnost se skvělou firemní kulturou. 💥 Tvoje kompetence budou:
Řešení objednávek, komunikace s dodavateli.
Výrobní plán, zapisovat a hlídat i v systému.
Porovnat, co je na skladu a co se musí koupit.
Automaticky se vygenerují objednávky, ale je potřeba to zkontrolovat.
Nejedná se o cenách, je to administrativa.
Potvrzování dodacích termínů.
Kontrola správnosti množství materiálu na skladě.
Požadavky
Vzdělání ekonomického zaměření
Angličtina převážně pro písemnou komunikaci s dodavateli
Ideálně alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici
Může být i bez zkušeností, zdravý selský rozum, práce s daty, komunikativní
Systém Microsoft Dynamix AX výhodou, kdyžtak se naučí