Chcete být součástí dynamického týmu a podílet se na růstu firmy? Máte obchodního ducha a schopnost budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky? Chcete prodávat produkty, které pomáhají? Pak hledáme právě Vás! Co bude Vaší náplní práce?
Aktivní oslovování a komunikace se současnými i potenciálními zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu, zaměřená na budování dlouhodobé spolupráce
Péče o stávající zákazníky a rozvoj vzájemných obchodních vztahů
Vyhledávání nových obchodních příležitostí a rozšiřování zákaznické základny
Vedení cenových jednání s novými klienty v rámci segmentu B2B
Identifikace a rozvoj příležitostí k prodeji produktů a služeb
Pravidelné vytváření prodejních reportů
Plnění stanovených měsíčních a ročních prodejních cílů a kvót
Správa zákaznické databáze včetně řešení reklamací a zpětné vazby
Koordinace a spolupráce s ostatními odděleními ve firmě
Účast na různorodých projektech
Požadavky
Plynulá komunikace v německém jazyce a komunikativní znalost anglického jazyka
Orientace na zákazníka a prodej
Silné komunikační dovednosti (ústní i písemné), včetně vynikajících telefonických a prezentačních dovedností
Schopnost pracovat v dynamickém prostředí
Zkušenosti v oblasti prodeje nebo obchodního zastoupení v segmentu B2B výhodou, ale nepodmínkou
Benefity
5 týdnů dovolené
Sick days
Motivační bonusové odměny v závislosti na individuálních prodejních výsledcích