Moderní a rychle rostoucí firma přijme do finančního týmu posilu, která se stane důležitou součástí každodenního chodu firmy a pomůže s agendou spojenou s účtováním, reportováním a komunikací se zákazníky. Náplní práce bude:
Kontrola a zaúčtování vydaných a přijatých faktur
Sledování pohledávek a závazků po splatnosti, včetně denního reportingu
Řešení dlužných pohledávek ve spolupráci se zákazníky
Příprava měsíčních přehledů o skladových zásobách
Sestavování měsíčních finančních reportů za celé účetní oddělení
Správa a vedení pokladny včetně jejího účetního zpracování
Zpracování a účtování platebních avíz od odběratelů
Tvorba a zaúčtování vzájemných zápočtů
Účtování přijatých faktur bez odpovídajícího příjmu zboží
Evidence pohybů kooperativního (převzatého) zboží
Zpracování zálohových faktur a dobropisů
Reportování nákladů z přijatých faktur a výnosů z příjmů