Všechny pozice

Customer Quality Engineer

60 000 - 65 000

Plzeň-jih

angličtina (B2), němčina (B1)

Mám zájem

Náplň práce

  • komunikace se zákazníkem, komplexní pochopení požadavků zákazníka v souladu s požadavky
  • budování dlouhodobých vztahů, osobní přístup
  • provádí pravidelné návštěvy u zákazníka, analýza dílů u zákazníka a zajišťuje interní distribuci klíčových informací od zákazníka
  • organizuje okamžitá nápravná opatření u zákazníka a logistických partnerů– např. třídění, opravy, blokace dílů
  • účastní se vyhodnocování hromadné reklamace spolu se zákazníkem na místě
  • zastává v řešitelském týmu pozici šampiona v případě řešení závad nalezených zákazníkem
  • sleduje a spravuje zákaznické portály v termínech, sleduje zákaznické a interní indikátory
  • podílí se s odděleními Engineeringu a Výrobní kvality na aktualizaci dokumentace (FMEA, Plán kontroly a řízení, pracovní a kontrolní instrukce, katalog vad atd.)
  • úzce spolupracuje s odděleními Výrobní kvality, Plánováni kvality, dodavatelské kvality a Engineeringu
  • reportuje vedoucímu zákaznické kvality

Požadavky

  • SŠ technického směru
  • praxe 3 roky v oblasti kvality v automotive
  • zkušenosti se zákazníky Daimler a Škoda - výhodou
  • nezbytná znalost metodik: 8D proces, 5x Proč, Ishikawa, Pareto
  • znalost IATF 16949 a ISO 9001, specifické požadavky zákazníků, APQP, PPAP, FMEA, CP, SPC
  • velmi dobrá znalost NJ a AJ (nutné oba jazyky)
  • analytické, logické a technické myšlení
  • vyjednávací a organizační schopnosti, preciznost, schopnost samostatného rozhodování
  • řidičský průkaz skupiny B a ochota cestovat

Požadovaná praxe: 3 roky

Benefity

  • finanční ohodnocení odpovídající výkonu a schopnostem
  • pravidelný roční nárůst mezd
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na dojíždění až 3.900 Kč/měsíc
  • dotace na stravování 116 Kč/den
  • možnost dalšího vzdělávání a rozvoje

Máte zájem o tuto pozici?

Ozvěte se nám


Markéta Niebauer Christová

Máte zájem o tuto pozici?